Dag 14 Arjang - Hamburgsund - Reisverslag uit Hamburgsund, Zweden van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu Dag 14 Arjang - Hamburgsund - Reisverslag uit Hamburgsund, Zweden van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu

Dag 14 Arjang - Hamburgsund

Door: eskape

Blijf op de hoogte en volg Kishen, Sandra en Jayden

28 Juni 2017 | Zweden, Hamburgsund

Dag 14 Arjang - Hamburgsund

We zijn vandaag aangekomen aan de kust in Hamburgsund. Na een rit waarbij onze navigatie ons weer helemaal door het binnenland en Noorwegen stuurde zijn we op ..... camping.
De weg door Noorwegen was erg bochtig. Daarom hebben we op een gegeven moment besloten de weg te verlaten en naar een snelweg te gaan. Op de snelweg waarbij je vanuit het noorden aan de kust Zweden binnenkomt moet je tol betalen. Je mag niet stoppen, dus we denken dat je de rekening later thuis krijgt.

We zijn 's ochtends eerst naar Arjang gereden. Ook dit plaatsje was weer niet iets heel bijzonders. Wel staat er in Arjang een grote trol. We denken dat hier optredens worden gegeven. Ook is er een klein speeltuintje bij.
Na de boodschappen zijn we doorgereden naar onze eindbestemming.

Hier aan de kust is het wel heel anders. Het huisje staat op de rotsen en je kan zo naar het water kijken. Gelukkig is het vandaag prachtig weer! We hoeven onze trui niet aan.
We hebben de auto uitgeladen, een ijsje gekocht en een rondje over de camping gelopen. We blijven hier twee nachten en rijden vrijdag vanaf hier naar Göteborg.

• 29 Juni 2017 - 15:45

Lloyd En Carla:

Jayden ijsje is lekker hmmmm en wat een leuk huisje!!

• 29 Juni 2017 - 15:47

Lloyd En Carla: