Onze verrassingsreis - Reisverslag uit Ommoord, Nederland van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu Onze verrassingsreis - Reisverslag uit Ommoord, Nederland van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu

Onze verrassingsreis

Door: eskape

Blijf op de hoogte en volg Kishen, Sandra en Jayden

13 Juni 2017 | Nederland, Ommoord

Het moest er nu echt van komen. Omdat wij, als ouders, niet heel gelukkig worden van 2 weken op een vakantiepark gaan we dit jaar voor het eerst wat verder van huis.

We rijden met de auto in 2 dagen naar Kiel in Duitsland. Hier nemen we de boot naar Göteborg, Zweden. Als we eenmaal daar zijn staat nog niets vast. We willen per dag gaan kijken waar we uitkomen. Onderweg willen we overnachten op campings.

Omdat het met een actief mannetje van 1,5 jaar lastig is om een tent op te zetten in de (eventuele) regen, willen we zoeken naar campings met een Stuga. Dit is een houten huisje van een of meerdere kamers. Eigenlijk een tent die je niet meer op hoeft te zetten. Bij ons zie je ze vaak in volkstuintjes.
Je maakt gebruik van het sanitair van de camping en neemt je eigen slaapzak mee. In sommige stugor (meervoud van stuga) moet je ook je eigen kookgerei meenemen. Dus, luxe kamperen kun je het noemen. :-)

We hopen in deze vakantie te kunnen genieten van de rust en van elkaar. Natuurlijk gaat onze reisbijbel de Lonely Planet mee, maar wie weet hebben we die deze reis weinig nodig.

Via deze weg willen we jullie weer een beetje op de hoogte houden van onze belevenissen.

• 06 Juni 2017 - 14:22

Cynthia:

Wat leuk!! Have fun! Xx

• 06 Juni 2017 - 20:36

Helma:

Superleuk! Ik ga jullie weer met veel plezier volgen. Top om over de eerste reis van Jayden te kunnen lezen. Lieve groet Helma.

• 08 Juni 2017 - 10:15

Lloyd En Carla: