Dag 10 Idre - Reisverslag uit Idre, Zweden van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu Dag 10 Idre - Reisverslag uit Idre, Zweden van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu

Dag 10 Idre

Door: eskape

Blijf op de hoogte en volg Kishen, Sandra en Jayden

24 Juni 2017 | Zweden, Idre

Dag 10 Idre

Wat een regen, wat een regen. Alle regen die in Nederland de afgelopen tijd te weinig is gevallen viel vandaag hier.

Vanmorgen was het gelukkig nog droog. We hebben snel gedoucht en zijn naar Nipfjallet gereden. Dit is een berg. Hier kun je naar boven klimmen en heb je dan een prachtig uitzicht. Helaas ging het net regenen dus zijn we op de helft weer terug gegaan. We hebben nog rond gereden in de hoop een rendier of eland te zien, maar helaas. Er hebben wel elanden rond ons huisje gelopen, want er ligt eland poep :-) Als het goed is wordt het weer vanavond beter dus willen Kish en ik een rondje om de camping lopen. We hebben begrepen dat je dan soms ook rendieren kunt zien.
Wel zagen we een korhoen lopen. Het was een zwarte, dus dat is het mannetje. Ook kwamen we nog ene eekhoorntje tegen.

Rond het middag uur regende het heel hard en ging Jayden in het huisje slapen. Wij hebben alvast gekeken waar we morgen naar toe gaan. Het blijft morgen slecht weer dus eigenlijk willen we naar het zuiden toe, omdat daar het weer beter is. Daarom hebben we besloten morgen naar Stollet te gaan. Dat is wel bijna 3 uur rijden, maar wat kunnen we anders met dit weer. Als het ’s ochtends nog mooi weer is willen we toch kijken of we de berg (Nipfjallet) helemaal kunnen beklimmen.

Na het middagslaapje van Jayden zijn we naar Idre Fjall gereden. Dit is een skidorp. Ze hebben er ook een zwembad en daar zijn wij naar toe geweest. Het water was wel erg koud… Gelukkig had Jayden het naar zijn zin.

Na het zwemmen lekker weer naar het huisje, koken en afwassen. En ja, de zon ging schijnen toen Jayden naar bed ging.

• 25 Juni 2017 - 09:30

Lloyd En Carla:

snappend allemaal en wij blijven je volgen hoor Sanni

• 25 Juni 2017 - 23:29

Raimonda:

Jammer van de regen maar zo te zien hebben jullie het naar de zin. Hopelijk schijnt de zon snel!