Dag 12 Stöllet - Reisverslag uit Stöllet, Zweden van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu Dag 12 Stöllet - Reisverslag uit Stöllet, Zweden van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu

Dag 12 Stöllet

Door: eskape

Blijf op de hoogte en volg Kishen, Sandra en Jayden

26 Juni 2017 | Zweden, Stöllet

Dag 12 Stöllet

Vandaag zijn we in Stollet gebleven. We willen graag naar het Moose Park toe in Eksharad, maar die zijn op maandag gesloten. Daarom zijn we nog een dag in Stollet gebleven. Zo kunnen we morgen daar een 2 uur durende tour doen met een gids. We gaan dan op zoek naar de rendieren, want zelf kunnen we ze niet vinden :-)

's Ochtends zijn we naar Eksharad gereden. Hier heb je een heel oude kerk staan. In de kerk kon je een audio rondleiding horen. Die schalde door de kerk heen. Er was helemaal niemand, dus dat was wel leuk. Jayden vond de echo in de kerk erg leuk. Ook het kleine bankje voorin, want daar kon hij precies op zitten.

Er zijn hier over het algemeen trouwens erg weinig toeristen. En als je al mensen tegenkomt zijn ze allemaal van de pensioen leeftijd. Mensen met kinderen (onder de 4) kom je weinig tegen. Zweden is niet heel populair voor mensen met kinderen denken we. Wat wel bijzonder is, want Jayden vermaakt zich prima. Lekker buiten met bloemen, bladeren en takken spelen. Er zijn weinig pretparken, maar die hebben wij (nog) niet nodig.
Ook een restaurant is hier niet makkelijk te vinden. We zijn nog maar 1 keer uit eten geweest (in het berenpark). Ook in Eksharad vandaag konden we niets vinden, behalve de plaatselijke pizza en kebab winkel. Daarom eten we vanavond maar broccoli, lekker gezond :-)

Ook zijn we vandaag naar een waterval hier in de buurt geweest. De Bratfallet. Deze waterval is 10 m hoog. Ook hier kon je weer prachtig wandelen. We hebben een korte wandeling gedaan, zodat Jayden gewoon zelf kon lopen. Hij vond weer prachtige dennenappels.

Na het eten hebben we nog wat over de camping gewandeld en heeft Jayden voor het eerst op een trampoline gesprongen. In het begin was hij een beetje afwachtend, maar toen hij het eenmaal doorhad vond hij het geweldig en wilde hij er bijna niet meer af.

Nog geen internet dus deze blog komt via de 4g verbinding. Daarom nog geen foto's.

• 27 Juni 2017 - 09:10

Lloyd En Carla:

dankjewel San, Kish en kleine lieve Jayden zo zijn wij weer op de hoogte!
    liefs van ons