Vrijdag 2 augustus 2013 – Xiahe dag 3 - Reisverslag uit Labrang, China van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu Vrijdag 2 augustus 2013 – Xiahe dag 3 - Reisverslag uit Labrang, China van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu

Vrijdag 2 augustus 2013 – Xiahe dag 3

Door: eskape

Blijf op de hoogte en volg Kishen, Sandra en Jayden

02 Augustus 2013 | China, Labrang

Vandaag weer een lekker relax dagje gehad. We stonden later op en hebben een tour naar Ganjia Grasslands genomen. De weg hier naartoe is heel erg hobbelig, want op de meeste plaatsen was er geen asfalt. We gingen eerst we naar een boeddhistische tempel kijken, Trakkar Gompa. Vervolgens reden we door naar een stadje genaamd: Bajiao. Deze stad gebouwd in de han dynasty en is meer dan 2000 jaar oud. Het plaatsje is omgeven door hoge muren, waar je op kunt lopen.
Na dit plaatsje zijn we onderweg terug naar het hotel nog een paar gestopt in de bergen om te genieten van het uitzicht. We zagen onderweg eindelijk wilde dieren. De beestjes leken op een soort Marmotten, maar waren groter en hebben ook een staart. We hebben nog gevraagd aan mensen of ze weten wat het zijn, maar niemand schijnt het te weten…

Rond 15.00 uur waren we weer terug en hebben we even via skype contact met Nederland gehad! Als je namelijk een skype tegoed neemt dan is het bellen naar een vast of mobiel nummer 1,9ct p/m en dat is nog te doen.

Later zijn we hier in Xiahe/Labrang nog een hike gaan doen en op de terugweg hebben we de inner Kora gelopen. Op de weg naar het hotel kwamen we langs het restaurantje van gistermiddag waar we de lekkere momo’s gegeten hebben. Die hebben we weer besteld.
Na het eten zijn we terug gelopen naar het hotel en we zitten nu in de lobby voor het internet.
We gaan vandaag lekker op tijd slapen, wamt morgen gaan we om 09.00 uur vertrekken naar Langmusi. Dit is een rit van 4-5 uur, die vast weer over een hobbelige weg gaat :D

Groetjes!