Terug naar Botswana - Reisverslag uit Kasane, Botswana van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu Terug naar Botswana - Reisverslag uit Kasane, Botswana van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu

Terug naar Botswana

Door: eskape

Blijf op de hoogte en volg Kishen, Sandra en Jayden

14 Augustus 2014 | Botswana, Kasane

Donderdag 14 augustus 2014

Terug naar Botswana

We hebben lekker lang op bed gelegen en daarna een lekker ontbijt gehad in de lodge. Om 09.30 uur werden we weer opgehaald en zijn we weer terug gegaan naar Botswana. Het was natuurlijk weer chaos aan de kant van Zambia, maar onze gids nam de paspoorten en heeft ze laten stempelen.
We konden de poort door en de miami vice boot weer op. De bestuurder voer erg langzaam en vertelde weer welke landen we zagen, totdat Kishen hem vroeg of hij een “slow day” had. Hij zette het gas even open en we vlogen weer over het water!
Eenmaal aan de kant van Botswana moesten we in een lange rij gaan staan om weer binnen gelaten te worden. We dachten dat het allemaal erg strikt zou zijn (hadden we gelezen), maar dat viel ontzettend mee. Ze vroegen niet naar onze gele koorts enting en het was even weer een stempel en we konden door. Buiten moesten we met onze voeten op een dweil gaan staan (die in geen weken schoongemaakt was volgens mij). Dit is tegen de ziektes die je mee zou hebben genomen uit Zambia. Vervolgens loop je dezelfde weg weer terug naar je auto…. Lekker nuttig!

Rond het middag uur waren we weer op de camping. We hebben ingecheckt en zijn naar Kasane gereden om boodschappen te doen.
Na het boodschappen doen hebben we de rest van de middag en avond lekker niets gedaan. Gewoon eens een boek lezen, daar hebben we bijna nooit tijd voor. We rennen telkens van het een naar het ander.

Groetjes!

• 17 Augustus 2014 - 10:11