Game Drive en Boot Cruise - Reisverslag uit Kasane, Botswana van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu Game Drive en Boot Cruise - Reisverslag uit Kasane, Botswana van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu

Game Drive en Boot Cruise

Door: eskape

Blijf op de hoogte en volg Kishen, Sandra en Jayden

15 Augustus 2014 | Botswana, Kasane

Vrijdag 15 augustus 2014

Game Drive en Boot Cruise

Vanochtend hebben we weer lekker rustig aangedaan. Onze buren (mensen uit Zuid-Afrika) raadden ons aan om met de cruise mee te gaan. Het scheen heel leuk geweest te zijn en wat ze vertelden trok ons wel aan. Dus die hebben we geboekt.

Hierna zijn we met de auto naar Chobe NP gereden. Het leuke aan dit park is, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Etosha, dat je echt offroad rijdt. De paden zijn heel zanderig en je kunt langs de rivier rijden.
We hebben weer heel veel olifanten gezien en giraffen, buffels, pumba’s etc. Helaas geen roofdieren. Het was weer een prachtige rit en we hebben er flink van genoten.
Om 14.00 uur waren we weer terug op de camping en hebben we even snel gekookt. Dat is best lastig op 1 pit, maar om 14.45 uur hadden we de vaat gedaan en waren we klaar voor de cruise.
Deze 3 uur durende cruise was zeker de moeite waard! De dieren komen allemaal naar de rivier om te drinken omdat het het droge seizoen is. Verder liggen er allemaal eilandjes in de rivier en daar komen de dieren heen om te grazen op het groene gras. We hebben de nijlpaarden van heel dichtbij gezien. Verder waren er verschillende soorten bokken, olifanten, buffels, zebra’s, giraffen.
Om 19.30 uur waren we weer terug en zijn we naar de receptie gegaan. Hier heb je super trage internet, dus proberen we nog wat te plaatsen. Helaas geen foto’s, daar is het echt te langzaam voor.

Morgen gaan we Nata. Groetjes!

• 16 Augustus 2014 - 08:54

Beste Kish en San
    lees net dat jullie weer een leuke dag hebben mee gemaakt
    vind heel leuk dat het goed met jullie gaat en dat jullie zoveel hebben gezien en mee gemaakt
    hier gaat alles ook goed en de katten maken het ook goed , zij missen jullie wel dat is goed te merken want hoe de deur open gaat komen ze al naar ons toe om te knuffelen en dan als gewoonlijk naar buiten!!
    vandaag is al de 16de en wil tegen jullie zeggen geniet van elke mooie dag!! (saampjes)
    heel veel liefs en kusjes van mij xxx

• 16 Augustus 2014 - 08:57

Carla:

och ja jammer dat internet zo traag is want mis wel de foto's!!

• 17 Augustus 2014 - 09:54

geweldig mooi!!