Dag 19 Malibu Beach - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu Dag 19 Malibu Beach - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu

Dag 19 Malibu Beach

Door: eskape

Blijf op de hoogte en volg Kishen, Sandra en Jayden

16 Mei 2012 | Verenigde Staten, Malibu Beach

Vanochtend opgestaan en ontbeten in het zonnetje op ons terras met uitzicht op de Pacific Ocean.We zagen zelfs een paar dolfijnen in de verte.
Hierna de koffers ingepakt en een douche genomen.
We stonden op de bus te wachten aan de Pacific highway om naar Santa Monica te gaan, toen we achter ons ineens weer de dolfijnen zagen. We zijn snel het strand opgegaan en konden de dolfijnen van heel dichtbij zien!
De bus naar Santa Monica duurt ongeveer 45 minuten, en dan sta je in het hart van Santa Monica. Hier hebben we downtown bekeken, wat alleen maar uit winkeltjes bestaat. We hebben in een foudcourt weer wat te eten gevonden en zijn daarna richting de pier gelopen. Daar kwamen we erachter dat dit het einde is van route 66. Dus technisch gezien hebben we echt op route 66 gelopen ;-)
Op de pier is ook een echte kermis met achtbaan en reuzenrad.
Rond een uur of 15.00 hebben we de bus weer terug genomen en de rest van de middag bij de camper gezeten in het zonnetje! Kishen wilde nog wat trails doen, dus die is nog een paar uurtjes gaan lopen, maar mijn nieuwe Kindle is zo verslavend dat ik lekker ben blijven zitten.
Morgenochtend gaan we de laatste dingen inpakken en een laatste dump doen (de vuilwatertank legen), voordat we de camper in gaan leveren. Wat gaat de tijd toch snel!

• 17 Mei 2012 - 05:49

Carla.panday:

ja zeg dat wel"Wat gaat de tijd toch snel"en vooral als het leuk is!!
    Zou zeggen geniete want voordat je denkt zijn jullie al thuis!!