Dag 15 San Francisco - Marina - Reisverslag uit Marina, Verenigde Staten van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu Dag 15 San Francisco - Marina - Reisverslag uit Marina, Verenigde Staten van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu

Dag 15 San Francisco - Marina

Door: eskape

Blijf op de hoogte en volg Kishen, Sandra en Jayden

12 Mei 2012 | Verenigde Staten, Marina

Vandaag was echt een shopping day! We zijn lekker op tijd weg gereden uit SF en zijn niet weer over de Golden Gate Bridge gereden, maar hebben de wat rustigere route genomen. Hierbij rijd je over een andere brug, waar ik nu even niet zo snel de naam meer van weet. Ook deze brug is erg mooi, en erg lang! De brug heeft twee lagen. Uit San Francisco rij je boven, naar San Francisco rij je onder.
Onderweg zagen we zoveel shopping malls, dat we echt wilden stoppen. We hebben er twee bezocht en zijn op schoenen jacht gegaan. De all stars die ik graag wilde hebben kosten hier gemiddeld $50 (eur 37). Er zaten wel 10 schoenenwinkels, maar maat 7 was helaas uitverkocht...
Verder hebben we een radioshack bezocht. Hier voor Kish z'n Kindle een hoesje gekocht.Ook hier hadden ze weer een ROSS en hebben we nog even gekeken of er iets bij hing voor ons :-D
Bij het tweede winkelcentrum hadden ze een Michaels. Dit is ook een super enorme craftstore. Hier heb ik nog gezocht naar ponsen, maar die we zochten waren net uitverkocht....
Nu op weg naar een camping. Bij de eerste die we uitgezocht hadden keek je op een fabriek, dus zijn we doorgereden naar Marina. Hier zitten we nu op een camping, vlak achter de duinen. Helaas is het weer ineens omgeslagen en moeten we weer een lange broek aan, want er hangt enorme dikke laag mist.
Morgen willen we Monterey bekijken en zien we wel waar we uitkomen. Nu ga ik snel de was uit de droger halen!

• 13 Mei 2012 - 05:36

Carla.panday:

Kish & San van Harte Gefeliciteerd en hoop dat jullie altijd zo leuk en vrolijk door het leven gaan!!
    1Jaar Huwelijks-feest vandaag en voor mij dubbel..Moederdag!!Wat ben ik trots op jullie dat ik zulke lieve kinderen hebt!!
    Wees altijd lief voor elkaar dan komt alles goed!!
    Feesten Kids!!liefs en dikke kus van mij!

• 13 Mei 2012 - 08:08

Chandra Panday:

Hey schatjes, congrats with your 1st wedding anniversary and enjoy ur vacation with love and passion. with lots of love from your cousin and family, kus kus kus

• 13 Mei 2012 - 16:18

Marga:

Gefeliciteerd met jullie 1e huwelijksjaar. Toch nog een huwelijksreis al is het een jaar later. Nog een gezellige week.
    Groetjes,
    Mar en Jan

• 13 Mei 2012 - 17:21

Roon & Taar:

Heej vakantie gangers

Gefeliciteerd van ons twee met het 1 jaar uithouden met
    Elkaar in het goede en slechte tot de dood u schijt :P
    Nog veel Plezier daar

Toedelss