Dag 3 Los Angeles - Niland - Reisverslag uit Niland, Verenigde Staten van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu Dag 3 Los Angeles - Niland - Reisverslag uit Niland, Verenigde Staten van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu

Dag 3 Los Angeles - Niland

Door: eskape

Blijf op de hoogte en volg Kishen, Sandra en Jayden

30 April 2012 | Verenigde Staten, Niland

We moesten voor 11.00 uitchecken uit het hotel. Vanuit daar zijn we met de metro naar Wardlow Station gereden. Hier hebben we een taxi genomen voor het laatste stukje naar Cruise America; het camper-verhuurbedrijf.
Hier aangekomen alle papieren geregeld en nogmaals het introductiefilmpje gekeken. Hierna mochten we eindelijk onze camper gaan bekijken.. Spannend!!
Wow wat een luxe allemaal!! Zoveel ruimte en kastjes en een magatron/oven :-D Ook het slaapgedeelte valt echt reuze mee.
We kregen nog een korte instructie en daarna konden we de weg op. Kish heeft de TomTom meegenomen, zodat de SanSan niets hoeft te doen ;-), en die heeft ons prima de weg gewezen. We zijn zo snel mogelijk Los Angeles uitgereden, want deze vieze stad hebben we nu wel gezien. Onderweg zijn we bij een grote shoppingmall gestopt. Hier hebben we gelijk inkopen gedaan; badslippers, normaal brood (Mmmm,ipv de gesuikerde donuts), beleg en water.En even voor m'n ma: de scrapspullen liggen idd in de supermarkt! Ook hebben we daar bij een 'wok to go' lekker fried rice gegegeten.
Hierna zijn we snel verder gereden, want we willen toch vandaag nog even wat km maken.
Na in ongeveer 3,5 uur rijden zijn we in Niland. Dit is een plek in de middle of nowhere. Het ligt vlak bij een heel groot meer: Salton Sea, en op de kaart kun je het vinden net na Palm Springs. Het is hier echt wel mooi, alleen heel kaal. Vlak naast de camping zijn hele grote bergen. En overal zie je hier grote borden voor Spa's waar je jonger door zou worden... Gelukkig konden we vandaag nog terecht, want morgen sluit deze camping voor het zomer seizoen. Ja, heel vreemd, want dan gaat bij ons juist alles open. Hier wordt het schijnbaar zo warm dat het niet meer uit te houden is. Daar hebben we vandaag (gelukkig) niet heel ven gemerkt, misschien moet het nog komen.

Morgen staat Phoenix op het programma, dus gaan we California uit. We zullen dan de staat Arizona ingaan.

Welterusten allemaal!

• 01 Mei 2012 - 05:28

Lloyd Panday:

Hallo Kish en San ik heb jullie verslag gelezen. Ik wil gelijk met vakantie. wat een leuke camper en heel leuk. veel plezier met jullie vakantie.

• 01 Mei 2012 - 08:17

Carla.panday:

prachtig de camper in Niland..middle of nowhere!!

• 01 Mei 2012 - 08:26

Carla.panday:

oke sleepwell and byebye..laters!!

• 01 Mei 2012 - 17:50

Brenda:

Hallo juf Sandra hoe is het en een mooie camper woaw vet cool waarom had je mij niet mee genomen hihi groetjes van brenda

• 01 Mei 2012 - 19:21

Jan:

Mooi karretje steve

• 01 Mei 2012 - 19:50

Chandra:

hey schatjes, wat leuk joh, is zeker je 2nd honeymoon :P, heb bijna zin om ook op vakantie te gaan,, enjoy your 1st wedding anniversary.... xxx chandra en gezin

• 01 Mei 2012 - 22:02

Dhieradj:

Hahaha, waarom niet direct Winnebago coache met hot tub en al!

Fijne vakantie

Tip: Las Vegas als maar richting het oosten

• 02 Mei 2012 - 14:05

Marja:

Mooie camper!Heel wat anders dan die van vorig jaar,he?!
    Wij zitten nu lekker voor ons huisje in de warme avond,heerlijk Bali!

• 05 Mei 2012 - 02:50

Kishen, Sandra En Jayden :

Bedankt voor jullie reacties!
    We hebben eindelijk weer internet, dus we gaan even wat uploaden!!