Zaterdag 23 juli 2011 - Reisverslag uit Townsville, Australië van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu Zaterdag 23 juli 2011 - Reisverslag uit Townsville, Australië van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu

Zaterdag 23 juli 2011

Door: eskape

Blijf op de hoogte en volg Kishen, Sandra en Jayden

23 Juli 2011 | Australië, Townsville

Zaterdag 23 juli 2011

Vanmorgen om 07.30 opgestaan en Robert en Patricia uitgezwaaid. Wij gaan vandaag naar Townsville. Dit is niet zo’n hele lange rit (3 uurtjes), dus als we daar aankomen hebben we nog tijd om lekker te zitten.
Voordat we weggingen van de camping hebben we eerst een telefoontje geplaagd naar Paronella Park. Dit park is gebouwd door een Spanjaard in 1953. Daar willen we morgen naar toe en we hebben gehoord dat het verstandig i om te reserveren!
Om 13.15 komen we aan in Townsville. We zijn naar het info center gegaan en hebben een kaartje van de stad gekregen en de beste route naar de camping, maar eerst willen we langs een shopping mall om te eten en even te wandelen. De shopping mall Castletown is echt super groot (denk aan Zuidplein of Alexandrium) en daar heb je dus ook een food court (een plein waar allemaal eettentjes zitten waar je eten kan halen en op t plein op kan eten). We hebben voor het eerst de Australische Mac Donalds geprobeerd en dat is goed bevallen! Ze hebben een lunch deal en dan krijg je een menu voor minder geld.
Hierna heeft Kish nog een Transformers shirt gekocht en zijn we wee weggereden. We zijn naar The Strand gegaan; de boulevard van Townsville. Dit viel best tegen dus hebben we even gelopen en zijn we naar de camping (Coral Coast tourist park) gereden. Hier hebben we gelijk een grote was gedaan, want dat was ECHT nodig! Ook hebben we internet dus kunnen we eindelijk weer eens online!
Kish heeft voor de komende dagen alle campings gebeld en gereserveerd dus de komende dagen zijn we verzekerd van een plek.
Nu gaan we echt stoppen, want na 5 dagverslagen schrijven en foto’s uitzoeken kunnen we nog heel ven genieten van de avond voor het weer echt donker en koud wordt!
Het internet is hier wel goedkoop, maar blijkt erg slecht te zijn! We zijn al blij als we een pagina kunnen openen. Daarom uploaden we alleen de verhaaltjes en kijken we later of we de foto's ergens kunnen uploaden.

• 23 Juli 2011 - 09:55

Carla Panday.:

okay gaan jullie maar nu lekker uitrusten en ik ga naar de katten kijken..laters ja en nog veel plezier saampjes en geniet van elke mooie dag mama.