Dag 18 San Luis Obispo - Malibu Beach - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu Dag 18 San Luis Obispo - Malibu Beach - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu

Dag 18 San Luis Obispo - Malibu Beach

Door: eskape

Blijf op de hoogte en volg Kishen, Sandra en Jayden

15 Mei 2012 | Verenigde Staten, Malibu Beach

Vanochtend om 9.15 vertrokken uit San Luis Obispo. We hebben eerst twee uurtjes gereden en waren toen in Santa Barbara. Hier hebben we zo'n 3,5 uur doorgebracht. Er rijdt een busje waar je voor $0,25 een enkeltje kan kopen. Dit busje rijdt je dan naar de leukste plekken van Santa Barbara. Wij hebben het Court House bekeken. Hier mocht je naar binnen en kon je ook de toren beklimmen (met de lift:-D) om het uitzicht van Santa Barbara te bekijken.
Er is ook een leuke winkelstraat waar we Indiaas en een lekker ijsje bij Ben&Jerry's hebben gegeten.
Verder hebben we de pier bekeken.
Nu weer in de auto op weg naar onze eindbestemming van vandaag: Malibu Beach.(van Two and a half men :-)
Onderweg nog even boodschappen gedaan bij de Wallmart en rond 18.00 waren we in Malibu. We hebben een plek genomen met zeezicht: WOW!!! En het grappige is dat deze plek nog goedkoper is dan de plek in Carmel, waar we niets bijzonders hadden.....
Eenmaal op de plek lekker nog van het zonnetje genoten en een wandelingetje naar het strand gemaakt.
Nu zitten we voor de camper, met uitzicht op zee, in het bijna donker dit te typen. Morgen willen we hier waarschijnlijk blijven en de bus naar Santa Monica nemen. Natuurlijk moeten we ook inpakken :-(, want donderdag moet de camper weer ingeleverd worden.

• 16 Mei 2012 - 04:29

Carla.panday:

leuk zeg,wat een belevenis weer!!Geniete zou ik zeggen ..nog enkele dagen??