Vrijdag 22 juli 2011 - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu Vrijdag 22 juli 2011 - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu

Vrijdag 22 juli 2011

Door: eskape

Blijf op de hoogte en volg Kishen, Sandra en Jayden

22 Juli 2011 | Australië, Airlie Beach

Vrijdag 22 juli 2011

Vanochtend heel vroeg opgestaan, wat we zouden om 06.20 worden opgehaald. Helaas zijn we voor niets zo vroeg opgestaan, want de bus kwam niet! Om 07.00 uur hebben we de man uit he kantoortje wakker gemaakt en die heeft gebeld waar de bus bleef. Er was iets mis gegaan, maar wat dat weten we nog niet... Om 07.25 konden we dan eindelijk toch mee met de lokale transit bus en die bracht ons naar Shoute Harbour. Vanuit daar werden we opgehaald met de ferry en die bracht ons naar het eiland.
Op het eiland was 1 resort waar ze ons netjes hebben ontvangen en uitgelegd hebben wat we op ‘t eiland kunnen doen. We hebben 2 wandelingen gedaan: Mt Jeffreys en Sandy Bay. De laatste was helaas niet zo Sandy als gedacht, maar allemaal afgebroken koraal wat op t strand lag. Mt Jeffreys was erg mooi uitzicht over de Whitsunday eilanden! Onderweg kwamen we allemaal enge, bijzondere spinnen tegen. We zijn toen weer terug gelopen naar het resort waar we gegeten hebben en daarna zijn we op het strand gaan liggen. Het was heerlijk om even niets te doen en gewoon te liggen. Om 15.00 kon je de wilde vogels voeren en da was erg leuk. Het leek Avifauna wel! De kleine papegaaitjes kwamen van alle kanten aan en gingen zelfs op je arm zitten. Je kon ze niet aaien, want dan vlogen ze weg.
om 17.05 kwam de ferry ons weer ophalen en moesten we van de ferry overstappen op een andere ferry die ons uiteindelijk naar Airlie Beach bracht. Daar stond de bus klaar die ons weer naar de camping bracht.
Om 18.15 waren we weer terug en onze camper was verplaatst. Hij staat nu op een leuke plek vlakbij de douches en tussen de bomen. Robert en Patricia staan naast ons.
We zijn weer op tijd naar bed gegaan, want we zijn helemaal versleten van deze dag.