12 uur en weinig slaap later... - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu 12 uur en weinig slaap later... - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu

12 uur en weinig slaap later...

Door: eskape

Blijf op de hoogte en volg Kishen, Sandra en Jayden

01 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

We zijn eindelijk in Johannesburg. De vlucht met de A380 was niet beter dan een vlucht met een kleiner vliegtuig. De service aan boord was ook niet anders... Het enige verschil is dat je bij het landen niet voelt dat je al zo laag bent. Ineens sta je op de grond.
We hebben slecht geslapen, of eigenlijk bijna niet... Het was echt ontzettend koud. Zelfs Kishen had z'n dekentje nodig en ik heb sokken gevraagd!
Eenmaal in Johannesburg moesten we door allerlei controles wat ontzettend lang duurde. Wel hebben we een stempel in ons paspoort gekregen!
Nu zitten we in de vertrekhal te wachten. Hier zijn allemaal leuke winkeltjes :-)

Nu wachten op onze volgende vlucht. Deze zal om 12.00 uur vertrekken. Het is hier net zo laat als in Nederland. Hoe dat dan weer werkt snappen we niet helemaal. Zal wel iets met zomertijd te maken hebben....

Als we in Windhoek, Namibie aankomen worden we opgehaald en naar de camperstalling gebracht. Daar zullen we dus niet gelijk iets van ons kunnen laten horen...

Tot snel!

• 01 Augustus 2014 - 10:04

Carla.Badloe:

hehe leuk dat jullie goed aangekomen zijn en kijk uit naar jullie volgende verslag!!
    groetjes en liefs van mij.

• 01 Augustus 2014 - 19:54

Deeps:

have fun!! enjoy it!!

• 02 Augustus 2014 - 18:29

Meloezzie:

Hé, fijn dat alles goed gegaan is! Wat betreft het tijdsverschil... volgens mij komt dat doordat je op de lengtegraad vliegt en niet op er breedtegraad... Het vliegt hoe dan ook relaxter toch, geen tijdsverschil?