Nog een weekje... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu Nog een weekje... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu

Nog een weekje...

Door: eskape

Blijf op de hoogte en volg Kishen, Sandra en Jayden

24 Juli 2014 | Nederland, Rotterdam

Nog 1 week en dan gaan we alweer op reis. Na bijna alle continenten bezocht te hebben, gaan we naar het laatste continent (noord- en zuidpool niet meegerekend) wat nog geen "echt" stipje op onze kaart heeft: Afrika.
Afrika is niet ons favoriete continent. Hoe dat komt? Geen idee. We zijn meer Azië en Australië fans :-) Van Afrika heb ik een beeld dat het droog, door en arm is. Wat natuurlijk niet hoeft te betekenen dat het er niet mooi is. Van mijn vriendin (een Afrika fan)heb ik begrepen dat mijn beeld niet helemaal klopt. Er zijn prachtige stukken groen en natuurlijk heel veel wilde dieren. Dat laatste wil ik heel graag gaan zien; giraffen, neushoorns, olifanten en wie weet wel een leeuw...
Gister liep ik in de dierentuin en heb ik de dieren van Afrika veilig kunnen bekijken. Als je in het hok van de gieren en de Afrikaanse maraboe staat en er vliegt ineens een gier over besef je ineens dat ze toch wel erg groot zijn... Ook een neushoorn achter tralies ziet er indrukwekkend uit, maar die tralies zijn er straks niet meer...
Toen bedacht ik me dat ik deze reis toch best wel spannend begin te vinden.


Onze reis in het kort:
We zullen donderdag 31 juli vertrekken richting Windhoek.

We starten in Namibië, Windhoek. Hier halen we onze 4WD jeep op. Vanuit deze plaats zullen we richting de kust rijden. Dan richting het noorden naar Etosha NP. Vervolgens rijden we richting het oosten over de Caprivistrook naar Botswana. Hier laten we de auto een aantal dagen staan en zullen we een bezoek brengen aan de grootste watervallen ter wereld: de Victoria Falls in Zambia. Vervolgens zullen we naar het zuiden rijden en de grootste binnenlandse delta ter wereld bekijken: de Okavango delta.
Hierna rijden we weer richting Windhoek waar we het vliegtuig terug naar Nederland nemen.


We hebben al veel geregeld, maar door de drukte op m'n werk van de afgelopen weken heb ik nog wel wat dingen te doen.

Ik hoop dat we internet zullen hebben en jullie op de hoogte kunnen houden van onze reis.

Groetjes en tot snel!!!
Kishen en Sandra

  • 24 Juli 2014 - 20:29

    Joke Van Dam:

    Bijna jaloers...heel veel plezier !!!!

  • 25 Juli 2014 - 08:28

    Shanti:

    Wauw! Geweldige reis Sandra! Heel veel plezier daar en een hele goede reis!

  • 26 Juli 2014 - 08:32

    Carla Badloe:

    Nog een weekje :D spannend

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Kishen, Sandra en Jayden

Ja we zijn nu met z'n drietjes!

Actief sinds 10 Maart 2011
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 136175

Voorgaande reizen:

31 Juli 2018 - 19 Augustus 2018

Noorwegen!

15 Juni 2017 - 03 Juli 2017

Het land van Ikea. Een reis door Zweden.

25 April 2015 - 10 Mei 2015

Japan by railway

31 Juli 2014 - 26 Augustus 2014

Afrika, op naar de wildernis!

26 April 2014 - 09 Mei 2014

Korte reis noord India

21 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Rondreis China

22 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

New York Concrete jungle

28 April 2012 - 19 Mei 2012

USA baby!

03 Juli 2011 - 05 Augustus 2011

Huwelijksreis - Australië

Landen bezocht: