Donderdag 28 juli 2011 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu Donderdag 28 juli 2011 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu

Donderdag 28 juli 2011

Door: eskape

Blijf op de hoogte en volg Kishen, Sandra en Jayden

28 Juli 2011 | Australië, Sydney

Donderdag 28 juli 2011
Vanochtend hebben we echt relax aangedaan. Na al deze dagen van lopen en lopen wilden we even rusten. Omdat we het best warm hebben gehad vannacht hebben we de tent aan onze camper vastgemaakt. Dit is heel simpel: achterklep open en de tent erover schuiven en we hebben een extra lange camper. We hebben nog twee nachten te gaan, want voor 1 nacht is het teveel werk. Ook hebben we op ons gemak de was gedaan en gedroogd en toen moesten we nog douchen, en toen was het alweer 11.30. We zijn toen toch maar weer gaan wandelen, want we hadden gehoord dat er een cafe is waar je lekker kan lunchen. Hiervoor moet je het hele strand aflopen, door het regenwoud heen zodat je op het cape trib strand komt en dat ook weer een heel stuk aflopen. Dan heb je inderdaad (na een uur) een leuk cafe waar je lekker kan luchen. Wij bestelden een burger, en dachten dat het een vlees burger was. Helaas bleek het een vis burger te zijn; baramundi of iets dergelijks..
Om 14.30 waren we weer terug en na een lekker ijsje zijn we bij de camper gaan zitten lezen.
Op het strand kom je trouwens erg weinig mensen tegen. Het zijn stranden van kilometers lang en je kan de mensen op 1 hand tellen.
Het internet is hier duur en ze hebben geen wifi. Er staat 1 computer bij de receptie. Ook hebben onze telefoons geen ontvangst. Vind ik trouwens niet gek als je bedenkt dat we in het regenwoud zitten aan het strand. Het strand kan je vanuit onze camper horen, ruiken en zien!