Game Drive Etosha - Reisverslag uit Namutoni, Namibië van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu Game Drive Etosha - Reisverslag uit Namutoni, Namibië van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu

Game Drive Etosha

Door: eskape

Blijf op de hoogte en volg Kishen, Sandra en Jayden

09 Augustus 2014 | Namibië, Namutoni

Zaterdag 9 augustus 2014

Game Drive Etosha

Weer heel vroeg opgestaan en de hele dag door Etosha gereden. Het zijn geen 4x4 wegen, maar toch is het wel heel gaaf! We hebben zoveel mooie dieren gezien”

- Neushoorn
- Olifanten (heel dichtbij!!!)
- 2 leeuwinnen
- heel veel Giraffen
- Jakhalzen
- Zebra’s
- Veel soorten bokjes (als oryx, kudu’s etc.)

Rond half 12 eten we wat bij Halali. Dit is het kamp wat tussen Okaukujo en Namutani ligt. En rond 16.00 uur zijn we bij Namutani. Hier checken we in en kiezen we een plekje op de camping.
Hierna gaan we toch nog een stukje rijden (we hebben tenslotte tot 17.30 uur) en dan zien we de twee leeuwinnen. Hier blijven we een half uur staan en kijken we door de verrekijker (waar ik trouwens zo blij mee ben dat ik die gekocht heb!!!) in de hoop dat ze iets gaan doen, maar helaas. En dan moeten we echt terug anders staan we voor een dichte poort en moeten we tussen de leeuwen slapen ;-)
Ook hier hebben ze weer zo’n meertje (waterhole) bij de camping, maar hier waren helaas geen dieren.

We gaan weer op tijd slapen. Vannacht hebben we niet al te best geslapen. Je hoort zoveel dieren om je heen en daardoor slaap je toch minder vast.