Eindelijk internet!!! - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu Eindelijk internet!!! - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu

Eindelijk internet!!!

Door: eskape

Blijf op de hoogte en volg Kishen, Sandra en Jayden

13 Augustus 2014 | Zambia, Livingstone

HOOOOOOOOOOOOOI
We hebben eindelijk internet! En wat een reis hebben we tot nu toe gehad... Echt ontzettend gaaf, spannend en mooi!
Er is zoveel te vertellen. Ik ga proberen de verslagen van de afgelopen dagen te uploaden... kijken of dat lukt! Want wie weet wanneer we weer internet hebben... we hebben vaak niet eens ontvangst met ons mobieltje :D
In ieder geval gaat alles goed met ons en we hebben het erg naar ons zin.

Momenteel zitten we in Zambia en we hebben vandaag zo'n ontzettend gave dag gehad: border crossing, Victoria falls zien, voelen en..... we zijn zojuist in een helikopter over de falls gevlogen!!!!!!

Zoals ik al schreef, er is zoveel te vertellen.

Trouwens wat leuk dat jullie berichtjes hebben achtergelaten! Natuurlijk hebben we die pas zojuist gelezen, maar dat is echt leuk! Bedankt!

ik ga snel kijken of ik wat kan plaatsen!
Doeiiiiii

• 13 Augustus 2014 - 16:31

Marja:

Hoi San en Kishen zo te lezen een waanzinnige vakantie. Ik kijk nu al uit naar het volgende verslag.
    Groetjes

• 13 Augustus 2014 - 16:31