Nog meer pech! - Reisverslag uit Agra, India van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu Nog meer pech! - Reisverslag uit Agra, India van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu

Nog meer pech!

Door: eskape

Blijf op de hoogte en volg Kishen, Sandra en Jayden

05 Mei 2014 | India, Agra

Momenteel zijn we nog in Agra. We zouden gister vertrekken naar Varanassi met de trein, maar er is van alles mis gegaan. Na een hoop onzekerheid en 3 uur op een trein wachten, hebben we de nacht weer doorgebracht in het Taj Resort. Vannacht werd Kishen ook nog ziek, dus meer kan er volgens mij niet mis gaan...
We gaan over een uurtje met onze chauffeur naar Delhi en zullen daar een vlucht nemen naar Varanassi.
Als we daar internet hebben laten we zsm wat van ons horen.

• 05 Mei 2014 - 13:36

V.Kouwen:

Nou jullie hebben ons wel laten schrikken. Het is een heel ernstig trein ongeluk,voorlopig 19doden en zeker 100 gewonden. Wat heeft Steve? Oma belde mij,ik had het nog niet gehoord.Ik zei tegen haar dat ik een berichtje vannacht om 4.22 had gehad, dus datjullie nooit in die trein hadden kunnen zitten. Verder heb ik een grote kaart erbij gepakt en het verder uit gezocht.Wij zijn gisteren naar jullie huis geweest, alles was ok en ik heb gelijk de planten nagekeken. Sommige waren al kurk droog,dus een beetje water erbij. Nou ik wens iedereen veel sterke en Steve in het bijzonder groetjes pa en ma.