en toen waren we weer thuis.... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu en toen waren we weer thuis.... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu

en toen waren we weer thuis....

Door: eskape

Blijf op de hoogte en volg Kishen, Sandra en Jayden

29 Oktober 2012 | Nederland, Rotterdam

Nadat we in Leuven overnacht hadden zijn we de volgende ochtend met de trein naar Brussel airport gereden. We hebben 5 heerlijke dagen in New York gehad en hebben onze ogen uitgekeken. Wat een stad! Met recht een 'Concrete Jungle'. Shoppen zijn we niet aan toe gekomen, maar we hebben echt veel gezien!

Helaas was het Wifi erg slecht en konden we alleen in de Starbucks op internet, dus daarom hebben we niets kunnen posten.
De laatste dag (zaterdag) heb ik mijn teen gestoten tegen een poot van de wastafel. Ik wilde niet naar de dokter, want met Sandy op komst kan je het risico niet nemen weer je vlucht te missen.... Ik heb m'n schoenen aangetrokken en we hebben de vlucht gehaald ;-) Daar hebben we geluk mee gehad, want toen we geland waren hoorden we de stewardessen praten dat dit de laatste vlucht was geweest, alle volgende vluchten zijn gecanceld.
We zijn meteen doorgereden naar het IJsselland en daar kreeg ik te horen dat m'n teen toch waarschijnlijk gebroken is. Ze kunnen er weinig aan doen, tape erom en nog een dag rust zodat de zwelling minder wordt.

Ondanks dat we een dag later vertrokken zijn, van hotel moesten switchen en ik m'n teen gebroken heb hebben we een super tijd gehad en kan ik je zeker aanraden eens een kijkje te nemen in the City that never sleeps!

• 29 Oktober 2012 - 15:47

Sita:

We certainly will! :)

• 29 Oktober 2012 - 16:40

Dhondtjes:

Jeempie wat zijn jullie op tijd terug! Straks is het New Venice. Neem je de foto's een keertje mee?

groet, Henk and family

• 30 Oktober 2012 - 09:54

Carla.Panday:

zal ik zekers doen en ben blij met jullie thuis-komst !!

groetjes mama