wat een toestand ;-) - Reisverslag uit Leuven, België van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu wat een toestand ;-) - Reisverslag uit Leuven, België van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu

wat een toestand ;-)

Door: Kishen en Sandra

Blijf op de hoogte en volg Kishen, Sandra en Jayden

22 Oktober 2012 | België, Leuven

Ja de dag was aangebroken: NEW YORK here we come!! Helaas..... We zijn in Leuven, België. Vreemd? Ja!

Vanochtend zijn we om 5.30 uur weggereden vanuit Rotterdam. Helaas, toen we bij Zwijndrecht zaten gingen de rode kruizen boven de weg aan en was er een ongeluk in de Drechttunnel gebeurd. We hebben daar dus gewoon 1,5 uur stilgestaan. Auto uit, auto in, gaan de kruizen al uit? Nee dus!
Na 1,5 uur was het dus 7.30 en toen was er ook weer file voor en op de ring van Antwerpen en voor Brussel. We moesten uiterlijk om 09.00 in Brussel zijn voor onze vlucht, maar daar kwamen we dus een half uur te laat aan. Toen mochten we niet meer inchecken. Bij de informatiebalie konden ze ons niet op een andere vlucht zetten en daarom zitten we nu in Leuven. We gaan het morgen weer proberen en nemen de trein van 07.07 en dan zijn we er (als het goed is!!!) 07.21 uur. Dan inchecken en dan misschien toch naar New York????

Nadat we de vlucht gemist hadden zijn we op het vliegveld wat gaan drinken. Een meneer hoorde ons praten over een hotel en vertelde ons dat er naast het station in Leuven een budget Ibis hotel zit. Met de trein is het vliegveld goed te bereiken en Leuven zou volgens de meneer een leuke stad zijn om de dag door te brengen.....

We hebben de auto gepakt en zijn naar Leuven gereden. Het hotel zag er super nieuw uit en ze hadden nog een kamer ook! Het was zulk lekker weer (jas uit!!!) dat Carla en Lloyd gebleven zijn en met ons Leuven bekeken hebben. Wat een gezellige stad is dat! We hebben gewandeld, wat gedronken op een terrasje en een ijsje gegeten en rond 14.30 uur zijn we weer terug gelopen. Hier hebben zij de auto weer gepakt en wij zijn naar onze kamer gegaan. De kamer is klein, maar netjes en we zitten op de 7de verdieping, dus een goed uitzicht over Leuven!

Vanavond niet te laat naar bed en morgen nogmaals proberen in New York te geraken :-)

• 22 Oktober 2012 - 16:01

Sita:

Wat een toestand :-O

• 22 Oktober 2012 - 17:43

Marja:

o,balen Sandra!
    Ik morgen naar Kopenhagen,hoop dat ik meer geluk heb:)

• 22 Oktober 2012 - 20:37

Marianne Dhondt:

Zo maak je nog eens wat mee. Ik hoop dat het morgen beter gaat.

• 23 Oktober 2012 - 06:58

Marloes:

Hé, jammer dat je niet kon vertrekken, maar ach je gaat gewoon alsnog en heel goed dat jullie gewoon besluiten te genieten in Leuven! Je moet van de nood een deugd maken! Ik wens jullie een héle fijne week!!!! Genietse!!!!

• 24 Oktober 2012 - 22:00

Brenda:

Vervelend dat je zolang moest wachten maar je komt er wel is een keer geel succes nog doei grt Brenda

• 24 Oktober 2012 - 22:00

Brenda:

• 25 Oktober 2012 - 12:12

Carla.Panday:

Hi Kish en San,alles oke daar,hier ook.
    genietse mama.