Dag 12 Yosemite Park - Lodi - Reisverslag uit Lodi, Verenigde Staten van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu Dag 12 Yosemite Park - Lodi - Reisverslag uit Lodi, Verenigde Staten van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu

Dag 12 Yosemite Park - Lodi

Door: eskape

Blijf op de hoogte en volg Kishen, Sandra en Jayden

09 Mei 2012 | Verenigde Staten, Lodi

Heel vroeg wakker, en super slecht geslapen. Snel vertrokken naar Yosemite Valley. Hier kun je jezelf op een lijst laten zetten en dan om 15.00 hopen dat er plekjes over zijn waar je op mag staan. Dit hebben we gedaan, maar er waren al heel wat mensen die voor ons hetzelfde bedacht hadden....
We hebben de gratis shuttle genomen die door de valley rijdt naar de lower Yosemite Fall. Dit bleek een super toeristische route te zijn. Hierna zijn we nog naar het visitor center gegaan en hebben ook nog wat gegeten.
In Yosemite Park is het super druk. Er zijn zoveel toeristen, dat er geen slaap plekjes zijn en weinig wandelpaden waar geen mensen lopen. De meeste wandelpaden zijn geasfalteerd en eigenlijk hadden we het wel gezien. Het is er echt prachtig hoor, maar het idee dat we misschien geen slaapplek hebben is vervelend. Daarom hebben we besloten om terug te rijden naar de uitgang aan de 120 richting San Francisco. Als we zeker weten een slaapplek hadden gehad, hadden we nog het zuiden van het park kunnen bekijken, maar als je het niet zeker weet... En tussen de beren slapen lijkt me ook niet prettig ;-D Op weg naar de uitgang zijn we nog een paar keer gestopt om wat te kijken en foto's te nemen.
Tegen de tijd (15.00) dat er bekend werd gemaakt wie er wel en wie er geen plekje kreeg zaten wij al bijna op de camping in Lodi.
Wat een heerlijkheid: Ze hebben een zwembad!!! Eerst een heerlijke duik genomen en vervolgens een heerlijke douche. Wat voel je je dan gelijk een ander mens :-D
Nu zitten we bij de camper en hebben we net een ijsje gekocht. We hebben een super plek helemaal alleen, bij het zwembad, onder een boom.
Straks lekker slapen en morgen kijken of we San Francisco kunnen bezoeken!

• 10 Mei 2012 - 12:31

Carla.panday:

ben heel blij..en ja vind leuk morgen in San Francisco!!genieten !!

• 10 Mei 2012 - 17:02

Carla.panday:

10,11.12.13Mei Feesten!!
    Kish/San 1jaar getrouwd!!EEEEEEEEEEEH

• 11 Mei 2012 - 06:03

Brenda:

Hallo ik heb dus gehoord dat het daar ook lekker weer is.
    Ik vermaak me hier ook want: ik ga vanavond toneel spelen.
    Voor heel veel menssen het is sneeuwitje en de 7 dwergen leuk he.
    Ik heb er zin in
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag!

Groetjes brenda