Dag 9 Glendale - Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu Dag 9 Glendale - Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Kishen, Sandra en Jayden - WaarBenJij.nu

Dag 9 Glendale - Las Vegas

Door: eskape

Blijf op de hoogte en volg Kishen, Sandra en Jayden

06 Mei 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

's ochtends wat later dan normaal vertrokken. De weg die we wilde nemen was afgesloten, dus konden we weer helemaal terug. Nu moesten we wel over de weg die door Zion loopt, en dat betekent weer eens $25 betalen. We zijn toen ook maar gestopt in het visitor center. Je kunt dit park niet helemaal met je eigen auto bekijken. Bij het visitor center moet je een shuttle bus nemen en die rijdt je door het park. Dit hebben we niet gedaan, want we willen naar Las Vegas. Onderweg zijn zijn we ook nog gestopt bij een wallmart super center gestopt. Hier nog wat inkopen gedaan.
Hierna in een keer doorgereden naar Las Vegas. Wat een vreselijke drukke stad is dat!!!! Gelukkig vertelde de tomtom ons hoe we er moesten komen en hadden we de camping snel gevonden. Rond 19.00 zijn we lopend kennis gaan maken met deze stad. We staan op de camping van Circus Circus. Er was ons verteld dat er binnen een circus is dus dat wilde we wel eens zien. ONGELOOFLIJK!! Die machines binnen maken een lawaai.... OP de eerste verdieping is dus een hele kinderafdeling! Ze willen die kinderen al vroeg verslaafd maken dus hebben ze allemaal van die kermis spelletjes, schieten, gooien, grijpen etc. Ik heb er nog nooit zoveel bij elkaar gezien! In het midden van het geheel is een poduim, en ieder uur ofzo treedt daar een artiest op die iets met t circus te maken heeft.
We hebben na deze schok de deuche genomen, een bus die door Lss Vegas rijdt. We zijn helemaal naar het eind gereden en hebben helemaal terug gelopen. In sommige zijn we nog naar binnen geweest. Wat je daar allemaal ziet! Machinies, goktafels, dronken mensen, restaurants in een bepaald thema. De fontein van de Belaggio gaat ieder half uur aan en beweegt op muziek, zomaar, hoef je niets voor te betalen. Ook bij Treasure Island wordt er om de paar uur 's avonds een voorstelling gegegeven. Er gaan dan boten varen en er komen piraten. Ze hebben winkels in bepaalde thema's, zoals m&m's of Coca Cola, die gewoon 3 verdiepingen hoog zijn...
Deze stad is echt GEK! We hebben er zoveel van op tv gezien en over gehoord, maar het is zo onvoorstelbaar anders.... We zijn er wel over uit dat dit niet onze plek is. Leuk om één keer meegemaakt te hebben, maar nooit meer :-D

• 07 Mei 2012 - 17:37

Carla Panday:

hahaaaaaaaaaaa nooit meer!!

• 08 Mei 2012 - 19:15

Jan:

Dus jullie zijn geen miljonair in Vegas geworden.
    Jammer.